Našim zákazníkům nabízíme službu optimalizace obsahu jejich webů pro vyhledávače, která vede k lepším pozicím ve výsledcích vyhledávání.
Vyhledávače jako jsou Seznam nebo Google hledají na internetu stránky, které zodpovídají otázky, které lidé zadávají do vyhledávačů. Jinými slovy, obsah webových stránek je množina odpovědí na otázky.
Cílem optimalizace je přizpůsobit webové stránky tak, aby:
Výše zmíněné příklady ještě doplňuje získávání zpětných odkazů, tzv. Linkbuilding. Zpětné odkazy jsou velmi důležitou součástí SEO, která má zásadní vliv na pozice ve výsledcích vyhledávání.
V beCLEVER našim klientům pomáháme získat zpětné odkazy jen z relevantních a hodnotných webů.
K tomu, abychom zjistili, co lidé zadávají do vyhledávačů, jinými slovy, na co se ptají, nám slouží analýza klíčových slov.
Dobře provedená optimalizace se časem projeví ve výsledcích vyhledávaní zlepšením pozic vašich stránek.
Našim zákazníkům nabízíme kompletní služby v oblasti online marketingu, od vytvoření strategie, nastavení kampaní po dlouhodobou správu.
S čím Vám můžeme pomoci?
Být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě a být tak před veškerou konkurencí je cíl každé firmy, která se prezentuje na internetu. Dosáhnou tohoto cíle v organických (neplacených) výsledcích vyhledávání je obtížné, zejména pak pro začínající firmy.
PPC reklama je skvělým způsobem, jak se na internetu prosadit i s nově vzniklou společností nebo produktem. Díky schopnosti měřit úspěšnost lze PPC kampaně nastavit tak, aby vás stály méně než kolik díky nim vyděláte.
Retargeting nabízí možnost, jak oslovit zákazníky, kteří již navštívili váš web nebo eshop. Velmi často se tento druh online reklamy využívá například tehdy, kdy návštěvník nedokončí objednávku a opustí eshop s plným nákupním košíkem. Pomocí retargetingu se pak takovému zákazníkovi zobrazují na internetu bannery s připomínkou toho, co zapomněl v košíku.
Retargeting je vhodnou volbou i pro firmy orientované na služby. Zákazníkovi se mohou na internetu zobrazovat i bannery, které mu připomenou, že se zajímal například o tepelná čerpadla.
Hlavní výhodou reklamy na sociálních sítích je možnost přesného zacílení. Takovouto možnost v současnosti nenabízí žádná jiná platforma. Reklama na sociálních sítích je vhodná k jednorázovému upozornění na produkt, službu nebo akci, ale i dlouhodobému budování brandu.
Sociální sítě jsou jedním z nejlepších způsobů, jak šířit povědomí o firmě, o jejich službách a produktech. Potenciál, který nabízejí tyto platformy s miliony potencionálních zákazníků se ne vždy firmám daří využít.
Správa sociálních sítí od beCLEVER vám pomůže rozšít okruh zájemců o služby a produkty vaší firmy.
Pravidelné rozesílání emailů Vašim stávajícím zákazníkům může být jeden z nejefektivnějších způsobů podpory prodeje produktů a služeb.
Pro naše klienty realizujeme tvorbu emailových šablon, rozesílání emailů a následný přehledný report.
Dobře napsané a zejména čtivé články často rozhodují o tom, zda návštěvníky Vašich stránek nebo internetového obchodu přesvědčíte k akci.
Naši zkušení tvůrci obsahu pro Vás vytvoří informativní i komerční články zaměřené na prodej.
Našim klientům nabízíme sepsání a publikaci PR článků.